Lukijat

tiistai 21. lokakuuta 2014

Mihin se syysloma meni?

Syysloma meni ihan älyttömän nopeesti. Vähän liiankin nopeesti, jos multa kysytään. Oisin voinu lomailla vielä muutaman viikon lisää. Aikasin kouluun herääminen ei vaan oo mun juttu! Mitäs kaikkea sitten puuhailin syyslomalla? No ensimmäiset päivät vaan löhöilin kotona ja otin rennosti, oi sitä ihanaa aikaa! Sitten keskiviikkona kävin kattoos kaveria, mistä jo kirjottelinkin aiemmin. Torstaina käväsin parturissa leikkauttamassa yli pitkäksi kasvaneen lettini. Tuli siinä vähäsen väriäkin päähän laitettua. Ja vielä kaikenlisäks sain uuden ihanan laukun synttärilahjaks :) No sitten loppuloma meni samaan tyyliin ku ekat päivätki. Ja eilen oli vielä etäpäivä ja ihan oikeesti en tehny eilen yhtään mitään....Paitsi vietin synttäreitäni:) Mutta nyt koulu kutsuu taas aamusin. Mutta onneks marraskuussa meillä alkaa tosi rennot lukujärjestykset. Ihanaa en malta odottaa, koska nyt on monta viikkoo ollu sillai, että lähes joka päivä päästään kahelta. Ja sitten kun kahen päivinä oon kotonaki vasta puoli viis.

Mulla ei oo taaskaan mitään kuvia:( Pitäs mennä joskus kuvaileen, mutta ei oo inspistä ja koulu vie aika paljon aikaa. Mä taidan lähtee tästä nukkumaan oon nimittäin niin väsyny jo tähän aikaa:D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti